Berättelser och tankar

Denna blogg är en fortsättning på den blogg jag hade på Metrobloggen vid namn Berättelser och tankar ur mitt liv. Här är det tänkt att jag skall skriva av mig lite av det som händer runt omkring mig samt en hel del aktuella händelser. Samt åsikter om saker. I de fall som jag inte har angett någon fotograf till bilderna i min blogg, är bilderna mina egna. Min mail: [email protected]

PÅSK!

Publicerad 2014-04-17 19:15:46 i Allmänt,

 
Idag är det Skärtorsdag och som bekant ger sig häxorna ut på färd till Blåkulla för att fira Påsk. Själv ska jag också ägna mig åt påskfirande och önskar alla mina läsare en Riktigt GLAD PÅSK.
 
 
/Ma
 
 

Liknande inlägg

Kommentarer

Postat av: Veiken

Publicerad 2014-04-17 20:09:00

Glad Påsk själv! Här kommer vi att låta dagarna gå. Vi ligger lågt med påsken. Det är så kort så det är ingen idé att lägga ner jobb på den! ;)

Postat av: Gilla

Publicerad 2014-04-17 21:27:43

Jag har redan kommit hem från Blåkulla. Det var många trevliga häxor där.

Glad Påsk i alla fall, trots att vi inte kunde träffas där IRL,

Jag har inte pyntat ett enda dugg. Får se om "Gubben" köper lite blomster i morgon. Han lovade det i går, men när han handlade idag blev det inga blommor hem.

Kram/Gilla

Svar: Synd att jag missade Blåkulla. Jag insjuknade på torsdagskvällen, men jag tillfrisknat nu. Det hade varit kul att ses i IRL.
Ma

Postat av: Inger Rozén

Publicerad 2014-04-18 12:22:11

Hej!
Glad påsk.
Ingen Blåkulla för min del i år.Kram,Inger

Postat av: Nett

Publicerad 2014-04-18 14:56:14

Glad påsk på dig!

enligt pappret vi har skall de sätta upp de nya plattorna och inglasningen mellan v 17-27, men då är det 2 hus det gäller. Så 5 veckor per hus!

Postat av: Erica

Publicerad 2014-04-18 18:44:29

Glad påsk! :)

Postat av: Jessica Högberg

Publicerad 2014-04-21 10:46:35

Jag är lite sen men hoppas Påsken varit toppen!!

Svar: Den började lite illa med sjukdom, men har slutat utmärkt.
Ma

Postat av: Gilla

Publicerad 2014-04-21 23:13:58

Sv: Det är ju väl att du har blivit frisk igen.

Kram/Gilla

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ma

Kvinna född 1964. Bor ii Norrtälje och har ett fritidshus på Väddö. Intresserad av inredning, hus och hem samt trädgård. Gillar att resa och äta god mat. Trivs bland folk.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela