Berättelser och tankar

Denna blogg är en fortsättning på den blogg jag hade på Metrobloggen vid namn Berättelser och tankar ur mitt liv. Här är det tänkt att jag skall skriva av mig lite av det som händer runt omkring mig samt en hel del aktuella händelser. Samt åsikter om saker. I de fall som jag inte har angett någon fotograf till bilderna i min blogg, är bilderna mina egna. Min mail: [email protected]

UFO?

Publicerad 2012-09-29 17:54:29 i Spöken och andra oförklarliga ting,

  Nu tror amerikanarna att de har sett ett UFO efter att ha kollat på Google Maps. Där syns något som ser ut som ett flygande tefat. Förr trodde man ju att de utomjordiska varelserna färdades i sådana. Frågan om det är ett så kallat flygande tefat eller inte är det ingen som verkar vara säker på. 
  En sak är dock säker. Föremålet som fångades på film och finns att se på denna länk. Själv tycker jag att farkosten ser misstänkt lika ut något helt annat än ett flygande tefat...
 
/Ma

Liknande inlägg

Kommentarer

Postat av: Veiken

Publicerad 2012-09-29 21:09:00

Ibland känner jag mig som ett UFO - gillas det) ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ma

Kvinna född 1964. Bor ii Norrtälje och har ett fritidshus på Väddö. Intresserad av inredning, hus och hem samt trädgård. Gillar att resa och äta god mat. Trivs bland folk.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela