Berättelser och tankar

Denna blogg är en fortsättning på den blogg jag hade på Metrobloggen vid namn Berättelser och tankar ur mitt liv. Här är det tänkt att jag skall skriva av mig lite av det som händer runt omkring mig samt en hel del aktuella händelser. Samt åsikter om saker. I de fall som jag inte har angett någon fotograf till bilderna i min blogg, är bilderna mina egna. Min mail: [email protected]

Veckans fotoutmaning hos 4U2

Publicerad 2012-06-30 15:57:27 i

                 
 
Temat på veckans Fotoutmaning hos 4U2 är SKYLT. Vad ska jag då visa upp för skylt för Er. Jag väljer denna:
 
 
En skylt som visar vägen till ett Smultronställe. Sådana skyltar finns det ganska gott om i trakterna kring Mitt Sommartillhåll. Vill Ni titta på andra skyltar klicka Er in till 4U2...
 
/Ma

Liknande inlägg

Kommentarer

Postat av: Ezter

Publicerad 2012-06-30 18:05:46

Det måste vara det bästa en skylt kan visa till :)

Postat av: Ama de casa

Publicerad 2012-06-30 18:25:06

Vilken härlig skylt och fin bild :-)

Postat av: cat

Publicerad 2012-06-30 18:53:05

Vilken härlig skylt :)

Postat av: Bildgatan

Publicerad 2012-06-30 19:37:43

Ja att det är uppskyltat var du hittar ditt smultronställe ... risken är ju att du inte blir ensam om den så länge till. =)

Svar: None
Ma

Postat av: SoF

Publicerad 2012-06-30 20:48:07

Oj - sådana skulle jag gärna vilja stöta på...och sedan få utforska själva smultronstället.
Kul idé!

Ha det gott!

Svar: None
Ma

Postat av: 4U2

Publicerad 2012-07-01 11:39:10

Egoist som jag är skulle jag inte skylta till mitt smultronställe ;)

Svar: Det är Norrtälje Kommun som skyltat upp Smultronställerna i Kommunen och inte jag. ;) Även om jag har jobbat inom Norrtälje Kommun....
Ma

Postat av: llhertz

Publicerad 2012-07-01 21:37:10

Heja Norrköpings kommun för en bra skyltningsidé :)

Svar: Sorry. Det är i Norrtäljes kommun som de skyltar så och inte i Norrköping...
Ma

Postat av: Marit Johansson

Publicerad 2012-07-02 23:13:11

Underbar skylt!!

Svar: Det tycker jag också...
Ma

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ma

Kvinna född 1964. Bor ii Norrtälje och har ett fritidshus på Väddö. Intresserad av inredning, hus och hem samt trädgård. Gillar att resa och äta god mat. Trivs bland folk.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela