Berättelser och tankar

Denna blogg är en fortsättning på den blogg jag hade på Metrobloggen vid namn Berättelser och tankar ur mitt liv. Här är det tänkt att jag skall skriva av mig lite av det som händer runt omkring mig samt en hel del aktuella händelser. Samt åsikter om saker. I de fall som jag inte har angett någon fotograf till bilderna i min blogg, är bilderna mina egna. Min mail: [email protected]

Brukar Du testa saker åt Smartson?

Publicerad 2012-02-28 18:29:00 i Mat och dryck,

  Då undrar Smartson om Du vill vara med i ett nytt Bloggnätverk som de har. Man har chansen att få testa ännu fler prylar utlovar Smartson. Just nu är det tydligen Gevalia Millicano som är på gång i Bloggnätverket.
 
  ANMÄL DIG TILL BLOGGNÄTVERKET 

Själv undrar jag vad detta nya bloggnätverk är för någonting. Nyfiken som jag är anmälde jag mig till det.



Känner Du för att testa Gevalia Millicano så finns det möjlighet till det om Du har tur . För just söker de testpiloter till det. Lär vara ett nytt riktigt gott kaffe om man skall tro reklamen.

Testa Gevalia Millicano - Powered by Smartson


/Ma

 


Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ma

Kvinna född 1964. Bor ii Norrtälje och har ett fritidshus på Väddö. Intresserad av inredning, hus och hem samt trädgård. Gillar att resa och äta god mat. Trivs bland folk.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela