Berättelser och tankar

Denna blogg är en fortsättning på den blogg jag hade på Metrobloggen vid namn Berättelser och tankar ur mitt liv. Här är det tänkt att jag skall skriva av mig lite av det som händer runt omkring mig samt en hel del aktuella händelser. Samt åsikter om saker. I de fall som jag inte har angett någon fotograf till bilderna i min blogg, är bilderna mina egna. Min mail: [email protected]

Jag hatar detta spöke....

Publicerad 2011-05-31 18:28:28 i Spöken och andra oförklarliga ting,

Det spökar hos mig. Jag börjar bli övertygad om detta nu. Förra gången spöket visade sin närvaro fann jag en gammal mobil som jag haft och letat mycket efter. Platsen som jag fann den på var en sådan att jag hade sett den direkt.
Den här gången var spöket riktigt elak mot mig. Igår morse när jag gick hemifrån kollad jag att allt var stängt och låst inklusive kylskåpsdörrar och dylikt. När jag kommer från jobbet står frysdörren halvöppen. Precis som om någon hade kollat vad jag hade i frysen. Inte nog med det så hade börjat smälta och det tycker jag var mest underligt. Det brukar ta åtskilliga timmar att tina saker som har varit nedfrusna ordentligt om man inte använder mikron. Jag fann ett paket kött som var tinat ordentligt där. Hur kan det komma sig? Hade det legat framme hade på sin höjd varit halvtinat under den tid jag varit borta.
Varför spökar det hos mig och vad vill spöket mig? Jag förstår inte? Har hänt fler saker här som inte går att förklara...

/Ma

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ma

Kvinna född 1964. Bor ii Norrtälje och har ett fritidshus på Väddö. Intresserad av inredning, hus och hem samt trädgård. Gillar att resa och äta god mat. Trivs bland folk.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela