Berättelser och tankar

Denna blogg är en fortsättning på den blogg jag hade på Metrobloggen vid namn Berättelser och tankar ur mitt liv. Här är det tänkt att jag skall skriva av mig lite av det som händer runt omkring mig samt en hel del aktuella händelser. Samt åsikter om saker. I de fall som jag inte har angett någon fotograf till bilderna i min blogg, är bilderna mina egna. Min mail: [email protected]

Julstress...

Publicerad 2011-12-21 18:13:53 i Allmänt,

  Nu ska jag vara med i Ama de Casa´s fotoutmaning och lägga upp min bild på temat: Jul/Julefrid/Julestress. Den bild jag har valt till detta tema tog jag idag, när jag var ute och julstressade. Känner Ni igen Er i denna bild.



Bilden är tagen idag i Täby Centrum, när jag var där och julhandlade...

/Ma

Liknande inlägg

Kommentarer

Postat av: Ama de casa

Publicerad 2011-12-21 20:05:31

Jag känner igen Täby C, men inte stressen - kul bidrag! :-)



Skoj att du vill vara med!

Postat av: Roggan

Publicerad 2011-12-21 21:44:44

Här finns ingen stress. Allt är avklarat och tur är väl det när man har svårt för att gå. Kram

Postat av: Fenixmona

Publicerad 2011-12-22 06:52:33

Jodå, vi har det likadant här...förmodligen blir det än värre idag! Kramiz

Postat av: Freedomtravel

Publicerad 2011-12-22 10:07:47

Shoppingcenter inför jul - det är julstress för mig! ;)

Postat av: Veiken

Publicerad 2011-12-22 15:09:16

Det ser nästan ut som i Nordstan, Göteborg. Stress är bara förnamnet på sådana ställen i juletider.... :(

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-12-22 20:45:58

Hejsan snygging!

Missa inte Dagens blogg tävling i min blogg ;D

Anmäl dig här är du söööt! : http://saandriiiee.blogg.se/2011/december/dagens-julblogg-3.html#comment

PUUUUUUUUUUUUUSS

Postat av: krulli

Publicerad 2011-12-23 00:25:32

Jag glömde och sen hann jag inte. :/ Annars hade det blivit en bild på julefrid här!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ma

Kvinna född 1964. Bor ii Norrtälje och har ett fritidshus på Väddö. Intresserad av inredning, hus och hem samt trädgård. Gillar att resa och äta god mat. Trivs bland folk.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela