Berättelser och tankar

Denna blogg är en fortsättning på den blogg jag hade på Metrobloggen vid namn Berättelser och tankar ur mitt liv. Här är det tänkt att jag skall skriva av mig lite av det som händer runt omkring mig samt en hel del aktuella händelser. Samt åsikter om saker. I de fall som jag inte har angett någon fotograf till bilderna i min blogg, är bilderna mina egna. Min mail: [email protected]

Trams...

Publicerad 2011-08-30 19:15:06 i Allmänt,

  Jag läser i DN om att "Trams är en viktig nyckel till framgång". Där får jag veta att om min blogg skall bli framgångsrik på internet bör den innehålla mycket trams. Ja, nog har jag skrivit mycket trams i min blogg misstänker jag. Fast än har jag inte närmat mig bloggdrottningarna som allihopa har beskyllts för att ha de tramsigaste bloggarna som finns att läsa. Det är antagligen därför de är så populära. Åtminstone tydde jag DN´s artikel så.
  Detsamma gällde även andra sociala medier kunde de konstatera. Då kan jag konstatera att jag idag har blivit medlem på ännu ett trams forum. Facebook är jag ju sedan förrut medlem på. Nu är jag också medlem på Netlog, som jag knappt vet hur man hanterar eller vad man ska ha det till. Men det löser sig nog. 
 Av denna artikel i DN fick jag åtminstone lära mig att vill man nå framgång i dessa medier är trams ett måste och blir det till att utöka tramset om denna blogg skall bli någon framgång. Jag skall försöka fundera ut något tramsigare i fortsättningen att skriva om, annars står Ni kanske inte ut att läsa denna blogg ;)...

/Ma

Liknande inlägg

Kommentarer

Postat av: charlotte

Publicerad 2011-08-30 20:21:51

haha jaha det är så man når framgåäng!? nakenbilder får man väl lägga in på ngn annan

Postat av: diana

Publicerad 2011-08-30 21:59:33

Jösses, så mycket trams som jag lyckats generera borde göra mig till en toppbloggare ;)

Postat av: diana

Publicerad 2011-08-30 21:59:34

Jösses, så mycket trams som jag lyckats generera borde göra mig till en toppbloggare ;)

Postat av: joanna- att leva med Aspergers syndrom!

Publicerad 2011-08-30 23:06:34

svar: solskyddsfaktorn är nerpackad;)

Postat av: fenixmona

Publicerad 2011-08-31 06:20:46

Hehehe...då är ju mitt inlägg idag helt perfekt! visserligen kom det till under tidspress för jag jobbade länge och sen var det annat som jag var tvungen att göra...så dagens inlägg ÄR trams, men uppföljning kommer att ske och då är det sluttramsat förhoppningsvis...Kramiz

Postat av: biggan

Publicerad 2011-08-31 09:25:04

hihi jag som är så tramsig kramar biggan

Postat av: KajsaLisa

Publicerad 2011-08-31 12:35:25

Trams funkar, men det måste vara kopplat tills ens eget kändisskap, vilket inte existerar naturligtvis. Säkra ord är annars sex, sexnovell och gummistövlar. Man kan se på WP vad folk har sökt sig in på, rätt kul. Men jag var så snabb jag kunde med att svara på din kommentar här, så du ser det. ( Svarar ju som vanligt hos mig också ) Häng på fototriss, det ger läsare.

Postat av: Karpstryparn

Publicerad 2011-08-31 14:37:38

Äsch då, vaddå "trams"? Din blogg är bra, tycker jag.



Svar: Exakt.

Postat av: krulli

Publicerad 2011-08-31 16:18:10

Så det är tramset? Trodde det var provokationerna och bloggkrigen man fick stora bloggar av!

Postat av: Roggan

Publicerad 2011-08-31 19:45:33

Så nu gäller det att sadla om då.

Postat av: sanni

Publicerad 2011-08-31 20:48:32

Heej snygg blogg verkligen ;)



kolla gärna in min o kommentera :*)

Postat av: Veiken

Publicerad 2011-09-01 18:38:27

Varför har inte jag tusentals läsare varje dag om det stämmer.... ha det bra!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ma

Kvinna född 1964. Bor ii Norrtälje och har ett fritidshus på Väddö. Intresserad av inredning, hus och hem samt trädgård. Gillar att resa och äta god mat. Trivs bland folk.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela