Berättelser och tankar

Denna blogg är en fortsättning på den blogg jag hade på Metrobloggen vid namn Berättelser och tankar ur mitt liv. Här är det tänkt att jag skall skriva av mig lite av det som händer runt omkring mig samt en hel del aktuella händelser. Samt åsikter om saker. I de fall som jag inte har angett någon fotograf till bilderna i min blogg, är bilderna mina egna. Min mail: [email protected]

FOTOTRISS

Publicerad 2011-08-31 20:04:13 i Allmänt,

       

  Nu tänker även jag vara med i FotoTriss med några av mina bilder. Vad är då temat den här gången i Fototriss? Jo, temat är vatten denna vecka och då tänkte jag ta och visa upp några av mina bilder från Väddö kanal.



 Denna bild är tagen inte långt från Bagghusbron.



 Tittar man lite åt det andra hållet ser man detta istället.



Här kommer ännu en bild därifrån. Denna gång tagen vid strandkanten.

För Er som inte vet det kan jag tala om att Fototriss går ut på att lägga ut tre bilder på samma tema. Denna gång var temat vatten som Ni säkert förstod. Vill Ni veta mera om Fototriss surfa in på länken Fototriss i så fall. Där får Ni veta allt om Fototriss och kolla in alla andra duktiga Fototrissare...

/Ma


Liknande inlägg

Kommentarer

Postat av: Veiken

Publicerad 2011-08-31 20:28:56

Vilka läckra bilder... Jag tänker varje vecka att jag ska vara med, men jag glömmer det hela tiden :(

Postat av: Ama de casa

Publicerad 2011-08-31 22:19:12

Härliga bilder! Och jag känner nästan lite igen mig sen vi passerade Väddö kanal alldeles nyssens :-)

Postat av: krulli

Publicerad 2011-09-01 00:23:29

SVAR: Fast han är inte dömd, bara släppt INNAN domen kommit.

Postat av: fenixmona

Publicerad 2011-09-01 07:32:12

Underbara bilder!! Igår hämtade jag min nya kamera så nu ska jag kunna ta ordentliga bilder igen...hoppas jag! Kramiz

Postat av: Lennart

Publicerad 2011-09-01 10:16:34

Härligt djupblå färg på himlen i bilden frånstrandkanten. /Lennart

Postat av: Karpstryparn

Publicerad 2011-09-01 12:24:46

Underbara bilder, blir lite salig ju. Älskar allt som har med vatten att göra, finge jag välja min dödsplats så skulle jag välja att dö vid ett vattendrag, t ex en å. Vid ett vattendrag är den enda plats på jorden där jag känner frid, sak samma vid en sjö, tjärn eller hav.



Svar: Ja, eller också gör vissa individer som t ex muslimer vad som helst för att synas och märkas. Vad är deras problem? Vi vet att de finns ändå, det räcker ju bara med att titta på t ex brottsligheten i Sverige och alla moske'er som "växer upp" här.

Postat av: Roggan

Publicerad 2011-09-01 19:23:05

Så härliga bilder du fixat där.

Postat av: Åke Blomqvist

Publicerad 2011-09-01 19:34:00

Intressant att få se bilder från Väddö kanal!

Postat av: Jan Helleberg

Publicerad 2011-09-01 20:35:18

Jättefina bilder, favoriten blir den sista, härligt blå himmel. Fint trissat. :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ma

Kvinna född 1964. Bor ii Norrtälje och har ett fritidshus på Väddö. Intresserad av inredning, hus och hem samt trädgård. Gillar att resa och äta god mat. Trivs bland folk.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela