Berättelser och tankar

Denna blogg är en fortsättning på den blogg jag hade på Metrobloggen vid namn Berättelser och tankar ur mitt liv. Här är det tänkt att jag skall skriva av mig lite av det som händer runt omkring mig samt en hel del aktuella händelser. Samt åsikter om saker. I de fall som jag inte har angett någon fotograf till bilderna i min blogg, är bilderna mina egna. Min mail: [email protected]

Testat nytt bröd

Publicerad 2010-10-31 15:30:56 i Mat och dryck,

Jag har under den gångna veckan testat ett nytt matbröd, via Smartson. Det gick ut på att man fick testa brödet gratis i utbyte mot sina åsikter om detta bröd. Det bröd jag har testat är Skogaholmisar som är ett på marknanden nytt bröd.
Jag tycker brödet mycket påminner om sirapslimpa i smaken. Fast formen på det med sina rektangulära bitar, gör att det passar utmärkt att ta med som picknickbröd. 
Nu har jag just skrivit av mig mina åsikter om detta bröd i deras "testaprylarblogg". Kul att man fick vara med och testa detta bröd. Nu är jag nyfiken på vad man kan få prova nästa gång. (Hoppas det blir något användbart.)
Kan rekommendera sajten om man vill testa nya prylar. Man får behålla prylen sedan...
/Ma



Liknande inlägg

Kommentarer

Postat av: veiken

Publicerad 2010-10-31 19:01:56

Det är himla kul att få vara med och tycka till! Jag är med i GP:s konsumentpanel och nu testar jag.....återkommer med det! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ma

Kvinna född 1964. Bor ii Norrtälje och har ett fritidshus på Väddö. Intresserad av inredning, hus och hem samt trädgård. Gillar att resa och äta god mat. Trivs bland folk.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela