Berättelser och tankar

Denna blogg är en fortsättning på den blogg jag hade på Metrobloggen vid namn Berättelser och tankar ur mitt liv. Här är det tänkt att jag skall skriva av mig lite av det som händer runt omkring mig samt en hel del aktuella händelser. Samt åsikter om saker. I de fall som jag inte har angett någon fotograf till bilderna i min blogg, är bilderna mina egna. Min mail: [email protected]

Testa nya produkter

Publicerad 2010-06-29 19:45:20 i Gratis grejor,

   Vill Du testa nya produkter innan Du köper dem? Jag brukar tycka att det är ide att göra det. Åtminstone om varan är av det lite dyrare sorten. Är den jättebillig, så spelar det ju inte så stor roll. Men är den lite dyrare så vill man gärna veta om produkten håller måttet.
  Nu har det lanseras en ny sida som man kan bli medlem i och få testa gratis produkter emot att man ger dem sitt omdöme om de testade produkterna. Sidan i det fallet är http://www.goodiebag.nu/bli-medlem/ 
  Själv har jag just testat parfymen CK One och Lumene hudkräm som jag var nöjd samt mycket nöjd med. Hoppas de snart kommer med fler bra produkter...



/Ma



Liknande inlägg

Kommentarer

Postat av: biggan

Publicerad 2010-06-30 08:42:07

låter ju kanon bra. ska in och kika sen i dag. tack för tipset. kram biggan

Postat av: Yasmin

Publicerad 2010-06-30 09:58:17

ja glass är ju bara underbart

Postat av: Stattinskan

Publicerad 2010-07-01 08:12:40

Jag är anmäld hos Buzzador, men ännu har jag inte fått prova något :-/

Gomorron :-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ma

Kvinna född 1964. Bor ii Norrtälje och har ett fritidshus på Väddö. Intresserad av inredning, hus och hem samt trädgård. Gillar att resa och äta god mat. Trivs bland folk.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela