Berättelser och tankar

Denna blogg är en fortsättning på den blogg jag hade på Metrobloggen vid namn Berättelser och tankar ur mitt liv. Här är det tänkt att jag skall skriva av mig lite av det som händer runt omkring mig samt en hel del aktuella händelser. Samt åsikter om saker. I de fall som jag inte har angett någon fotograf till bilderna i min blogg, är bilderna mina egna. Min mail: [email protected]

Dags för val snart

Publicerad 2010-08-30 21:46:13 i Allmänt,

Åtminstone tycker jag att det börjar kännas som det. När jag vaknade imorse hade jag fått Centerns valsedlar och valinformation instucken i brevlådan, medan jag låg och sov. När jag kom från jobbet hade mitt röstkort och även en hel av de andra partierna varit där och lagt valmatrial till mig. Nu saknar jag endast valsedlar från Moderaterna. Deras valsedlar har jag inte sett till ännu och inte heller SD´s eller från ett lokalt parti som brukar komma dem också (Jag minns inte riktigt vad de kallade sig. Men jag tror att det var kommunal samling eller något liknande.)
Annars är jag fullt utrustad med valmatrial från de olika partierna nu. Så nu har jag bara att ta ställning till vilket parti som jag vill skall styra detta land de kommande åren...

/Ma 

Liknande inlägg

Kommentarer

Postat av: Vicke

Publicerad 2010-08-31 18:36:47

jag är sosse så för mig är valet lätt

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ma

Kvinna född 1964. Bor ii Norrtälje och har ett fritidshus på Väddö. Intresserad av inredning, hus och hem samt trädgård. Gillar att resa och äta god mat. Trivs bland folk.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela